pressie for her







Im suck at giving present.

sebenarnye aku duk jenuh fikir nak bagi hadiah apa untuk Izzati. Besday dia in 2 days & being a ignorant aunty, aku lupa nak pikir awal awal.
Actually, since she is so into this loomband thingy, aku da chop nak beli satu set mega untuk dia... tapi, mami da beli dulu la pulop!! aaaaahhhh.....
Menyesal bagitau mami, patutnye buat diam diam je aritu... tup tup mami bagitau ... da siap beli & balut... Tensen!!  (-__-)

so, sekarang duk mengushar....

and suddenly i found these :






Fart Extinguisher
untuk sesiapa yang kuat kentut
Grow Your Own Boyfriend
grow your own boyfriend




Marshmallow Willies
And i love to eat marshmallow (-__________-)



Personalised Voodoo Doll
Hahaha... revenge !! kah kah kah (gelak setan) ... ok, its not funny


ok, da tersimpang jauh dari pressie for 8 years old girl .... ni da masuk page "pressie for women"..
hahahaha....

rambang mata la tengok online... and memang dah tak sempat nak beli pun.
aaaa.... kena g shopping mall jugak esok.... ya Ampun... saya malas.... saya malas....

i told you!! im suck at buying pressie for others.... haih

takkan nak beli buku lagi....
haih...

Ateh beli cake je la ... ok tak??


masih mencari yang sesuai baginya....ke bagi ku?? eh...

hahaha....

Chow





Comments

Popular posts from this blog

i wonder

farewell 2016 ...

Melayu bukan Agama...